Of u nu op zoek bent naar een vaste collega voor de lange termijn of heeft u juist behoefte aan tijdelijke expertise en interim professionals SIN. biedt u de oplossing op maat.
Bent u op zoek naar een vaste collega voor de lange termijn? Na een gedegen intake waar we inzoomen op uw specifieke wensen en behoeften omtrent uw nieuwe collega is dit het uitgangspunt. Vanuit hier start de search naar geschikte en beschikbare kandidaten in de markt. In deze zoektocht worden zowel de actief zoekende kandidaten als latent zoekende kandidaten in kaart gebracht en middels een short en longlist aan u voorgesteld. Tijdens de interview fase en het offer proces is SIN. uw adviseur en klankbord waarbij het managen van verwachtingen continu gewaarborgd wordt. Vanzelfsprekend zorgen wij ook voor de nazorg na een succesvol afgeronde werving en selectie bemiddeling.
Voorzien of onvoorzien heeft uw organisatie behoefte aan het inlenen van tijdelijke professionals, waarbij snel kunnen schakelen van essentieel belang is. Op korte termijn interviews afnemen met beschikbare kandidaten is een must om snel in te kunnen spelen op deze zeer dynamische markt. Met een sterk opgebouwd netwerk aan interim professionals zijn wij in staat om u op korte termijn te voorzien van passende en per direct beschikbare kandidaten. Na het maken van de match zorgen wij ervoor dat alles betreffende wet- en regelgeving in orde is om een snelle start te kunnen faciliteren.
Bent u op zoek naar een executive? Dan gaan wij professioneel, betrouwbaar en proactief op zoek naar C-level professionals in het topsegment van de arbeidsmarkt. Een match op het gebied van leiderschap, organisatiecultuur en bedrijfsstrategie zijn essentiële voorwaarden bij het invullen van deze sleutelfuncties. Op deze manier kan SIN. uw organisatie helpen bij de gewenste continuïteit en duurzame groei.
Als S&OP (sales en operations) planner ligt de focus op het creëren van een optimaal en gedragen S&OP plan en het afstemmen van vraag en aanbod binnen de supply chain afdeling. Je draagt bij aan het opbouwen, onderhouden en uitvoeren van het demand plan van en je volgt nauwgezet de afzetontwikkelingen versus het demand plan.
Als project inkoper ben je verantwoordelijkheid voor inkopen die variëren van een paar duizend tot miljoenen euro’s én je borgt daarbij dat alle inkopen binnen de geldende inkoopprocedures plaatsvinden.
Als inkoop assistent ben je o.a. verantwoordelijk voor het up to date houden van de suppliers database in sharepoint, het bieden van ondersteuning aan de operationeel inkopers en overige administratieve werkzaamheden.
Als operationeel inkoper maak je onderdeel uit van het operationele inkoop team dat verantwoordelijk is voor het proces rondom: bestellen, bewaken, nazorg en evaluatie met leveranciers en klanten.
Als senior douane declarant heb je een adviserende rol omtrent alle douane gerelateerde zaken, je bent intern eerste aanspreekpunt en extern voor de douane, leveranciers en overige relaties.
Als tactisch inkoper heb je naast externe contacten met klanten en leveranciers veelvoudig contact met interne stakeholders zoals het operationele inkoop dat support biedt en de productmanagers. De nadruk in deze functie ligt op: category buying, uitvoeren van data analyses en contractmanagement.
Als supply chain manager speel je een cruciale rol in het beheren en verbeteren van de voorraad- en logistieke processen. Je opereert op internationaal niveau en werkt nauw samenwerken met verschillende afdelingen om advies te geven en implementaties te coördineren die de efficiëntie en kostenbeheersing verbeteren.
Als customer service manager ben je verantwoordelijk voor klanttevredenheid en klantenbehoud. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de dagelijkse dienstverlening aan internationale klanten.