Whether you are looking for a long-term permanent colleague or you are in need of temporary expertise and interim professionals SIN. offers you the tailored solution.
Are you looking for a long-term colleague? After a thorough intake where we zoom in on your specific wishes and needs regarding your new colleague, this is the starting point. From here, the search for suitable and available candidates in the market starts. In this search, both actively and latently looking candidates are identified and presented to you via a short and long list. During the interview phase and the offer process, SIN. is your advisor and sounding board, continuously ensuring that expectations are managed. Naturally, we also provide after-care after a successfully completed recruitment and selection mediation.
Whether foreseen or unforeseen, your organisation needs to hire temporary professionals, where being able to respond quickly is essential. Interviewing available candidates at short notice is a must in order to respond quickly to this highly dynamic market. With a strongly established network of interim professionals, we are able to provide you with suitable and immediately available candidates at short notice. After making the match, we ensure that everything concerning laws and regulations is in place to facilitate a quick start.
Are you looking for an executive? Our search is professionally, reliably and proactively for C-level professionals at this the top segment of the labour market. A match in terms of leadership, organisational culture and corporate strategy are essential conditions when filling these key positions. In this way, SIN. can help your organisation achieve the desired continuity and sustainable growth.
Als S&OP (sales en operations) planner ligt de focus op het creëren van een optimaal en gedragen S&OP plan, het afstemmen van vraag en aanbod binnen de supply chain afdeling. Je draagt bij aan het opbouwen, onderhouden en uitvoeren van het demand plan van en je volgt nauwgezet de afzetontwikkelingen versus het demand plan.
Als project inkoper ben je verantwoordelijkheid voor inkopen die variëren van een paar duizend tot miljoenen euro’s én je borgt daarbij dat alle inkopen binnen de geldende inkoopprocedures plaatsvinden.
Als inkoop assistent ben je o.a. verantwoordelijk voor het up to date houden van de suppliers database in sharepoint, het bieden van ondersteuning aan de operationeel inkopers en overige administratieve werkzaamheden.
Als operationeel inkoper maak je onderdeel uit van het operationele inkoop team dat verantwoordelijk is voor het proces rondom: bestellen, bewaken, nazorg en evaluatie met leveranciers en klanten.
Als senior douane declarant heb je een adviserende rol omtrent alle douane gerelateerde zaken, je bent intern eerste aanspreekpunt en extern voor de douane, leveranciers en overige relaties.
Als tactisch inkoper heb je naast externe contacten met klanten en leveranciers veelvoudig contact met interne stakeholders zoals het operationele inkoop dat support biedt en de productmanagers. De nadruk in deze functie ligt op: category buying, uitvoeren van data analyses en contractmanagement.
Als supply chain manager speel je een cruciale rol in het beheren en verbeteren van de voorraad- en logistieke processen. Je opereert op internationaal niveau en werkt nauw samenwerken met verschillende afdelingen om advies te geven en implementaties te coördineren die de efficiëntie en kostenbeheersing verbeteren.
Als procurement manager ben je verantwoordelijk voor de strategisch ontwikkeling en verdere opbouw van de inkoopafdeling. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan producten en categorieën.
Als purchaser ben je o.a. verantwoordelijk voor het purchase to pay (P2P) proces rondom onderhoud van fabrieken en het inkopen van materialen. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken orders en offertes in SAP, en schakel je zeer nauw met interne en (internationale) externe stakeholders.