Recruitment business partner
Dat recruitment mensenwerk is, is niets nieuws. Om deze reden staat een persoonlijke relatie centraal waar uw behoefte het vertrekpunt is. Het opbouwen van een lange termijn relatie is de sleutel om écht samen te kunnen werken, elkaar te begrijpen en u te voorzien van eerlijk advies.
Wij zijn ervan overtuigd dat recruitment meer is dan enkel een kwalitatief goed CV aan te leveren. Het zijn van uw klankbord, inspelen op nieuwe trends in de markt en het verlengstuk zijn van uw organisatie is waar wij waarde aan hechten. Met een specifieke focus dat zich richt op het bemiddelen van supply chain & procurement (interim) professionals vanaf mid-senior level, managementposities tot C-level zijn wij een gespecialiseerde recruitment firm.
SIN. staat voor daadkracht, is betrouwbaar en intrinsiek gemotiveerd om voor de ‘extra mile’ te gaan om daadwerkelijk het verschil te maken.
Sinta de Gruijter is eigenaresse & recruitment business partner
Met een afgeronde opleiding in Human Resource Management en ruim 10 jaar recruitment ervaring kan ik wel stellen dat recruitment mijn passie is. Door de jaren heen heb ik ervaring opgedaan bij diverse grote corporate organisaties en heb ik zowel kennis opgedaan aan de bureau zijde als aan de kant van corporate recruitment.
Mijn uitgebreide kennis van de supply chain & procurement markt heb ik opgedaan in de ruim 7 jaar waar ik verantwoordelijk ben geweest, voor het bemiddelen van (interim) professionals in dit segment. Gedurende deze jaren heb ik zeer intensief samengewerkt met een breed scala aan diverse opdrachtgevers variërend van MKB tot multinationals in diverse branches.
Hiernaast heb ik zelf ook interim ervaring opgedaan waardoor ik uitstekend in staat ben om deze dynamische interim markt goed te begrijpen.
Door mijn jarenlange ervaring ben ik een stevige sparringpartner voor management en directie. Ik geef graag gevraagd en ongevraagd advies om een echte bijdrage te kunnen leveren.
De Rotterdamse mentaliteit “geen woorden maar daden” is mij op het lijf geschreven waarbij ik op een persoonlijke en daadkrachtige manier dag in dag uit het verschil probeer te maken.
Als buyer heb je naast externe contacten met klanten en leveranciers veelvoudig contact met interne stakeholders zoals het operationele inkoop dat support biedt en de productmanagers. De nadruk in deze functie ligt op: category buying, uitvoeren van data analyses en contractmanagement.
Als project buyer ben je verantwoordelijkheid voor inkopen van materialen, producten en diensten binnen projecten variërend van spend die kan oplopen tot miljoenen euro’s
Als operationeel inkoper ben je verantwoordelijk voor het operationele inkoop proces bestaande uit: bestellen, bewaken, nazorg en evaluaties.
Als category buyer ben je verantwoordelijk voor het inkopen van materialen, producten en/of diensten binnen de toegewezen productcategorie(ën). Uiteraard ligt dit in lijn met de gedefinieerde inkoopstrategie, tegen de meest optimale kosten en binnen specificaties en planning.
Als supply chain manager speel je een cruciale rol in het beheren en verbeteren van de voorraad- en logistieke processen. Je zult internationaal opereren en nauw samenwerken met verschillende afdelingen om advies te geven en implementaties te coördineren die de efficiëntie en kostenbeheersing verbeteren