Recruitment business partner
Dat recruitment mensenwerk is, is niets nieuws. Om deze reden staat een persoonlijke relatie centraal waar uw behoefte ons vertrekpunt is. Het opbouwen van een lange termijn relatie is de sleutel om écht samen te kunnen werken, elkaar te begrijpen en u te voorzien van eerlijk advies.
Wij zijn ervan overtuigd dat recruitment meer is dan enkel een kwalitatief goed CV aan te leveren. Het zijn van uw klankbord, inspelen op nieuwe trends in de markt en het verlengstuk zijn van uw organisatie is waar wij waarde aan hechten. Met een specifieke focus dat zich richt op het bemiddelen van supply chain & procurement (interim) professionals vanaf medior level, managementposities tot C-level zijn wij een gespecialiseerde recruitment firm.
SIN. staat voor daadkracht, is betrouwbaar en intrinsiek gemotiveerd om voor de ‘extra mile’ te gaan om daadwerkelijk het verschil te maken.
Sinta de Gruijter is eigenaresse & recruitment business partner
Met een afgeronde opleiding in Human Resource Management en ruim 12 jaar recruitment ervaring kan ik wel stellen dat recruitment mijn passie is. Door de jaren heen heb ik ervaring opgedaan bij diverse corporates, en heb ik zowel kennis opgedaan aan de bureau zijde als aan de kant van (interim) corporate recruitment.
Mijn uitgebreide kennis van de supply chain & procurement markt heb ik opgedaan in de ruim 8 jaar waar ik verantwoordelijk ben geweest, voor het bemiddelen van (interim) professionals in dit segment. Gedurende deze jaren heb ik zeer intensief samengewerkt met een breed scala aan diverse opdrachtgevers variërend van MKB tot multinationals in diverse branches.
Hiernaast heb ik zelf ook interim ervaring opgedaan waardoor ik uitstekend in staat ben om deze dynamische interim markt goed te begrijpen.
Door mijn jarenlange ervaring ben ik een stevige sparringpartner voor management en directie. Ik geef graag gevraagd en ongevraagd advies om een echte bijdrage te kunnen leveren.
De Rotterdamse mentaliteit “geen woorden maar daden” is mij op het lijf geschreven waarbij ik op een persoonlijke en daadkrachtige manier dag in dag uit het verschil probeer te maken.
Als senior S&OP (sales en operations) planner ligt de focus op het creëren van een optimaal en gedragen S&OP plan en het afstemmen van vraag en aanbod binnen de supply chain afdeling. Je draagt bij aan het opbouwen, onderhouden en uitvoeren van het demand plan van en je volgt nauwgezet de afzetontwikkelingen versus het demand plan.
Als project inkoper ben je verantwoordelijkheid voor inkopen die variëren van een paar duizend tot miljoenen euro’s én je borgt daarbij dat alle inkopen binnen de geldende inkoopprocedures plaatsvinden.
Als inkoop assistent ben je o.a. verantwoordelijk voor het up to date houden van de suppliers database in sharepoint, het bieden van ondersteuning aan de operationeel inkopers en overige administratieve werkzaamheden.
Als operationeel inkoper maak je onderdeel uit van het operationele inkoop team dat verantwoordelijk is voor het proces rondom: bestellen, bewaken, nazorg en evaluatie met leveranciers en klanten.
Als senior douane declarant heb je een adviserende rol omtrent alle douane gerelateerde zaken, je bent intern eerste aanspreekpunt en extern voor de douane, leveranciers en overige relaties.
Als tactisch inkoper heb je naast externe contacten met klanten en leveranciers veelvoudig contact met interne stakeholders zoals het operationele inkoop dat support biedt en de productmanagers. De nadruk in deze functie ligt op: category buying, uitvoeren van data analyses en contractmanagement.
Als supply chain manager speel je een cruciale rol in het beheren en verbeteren van de voorraad- en logistieke processen. Je opereert op internationaal niveau en werkt nauw samenwerken met verschillende afdelingen om advies te geven en implementaties te coördineren die de efficiëntie en kostenbeheersing verbeteren.
Als procurement manager ben je verantwoordelijk voor de strategisch ontwikkeling en verdere opbouw van de inkoopafdeling. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan producten en categorieën.
Als purchaser ben je o.a. verantwoordelijk voor het purchase to pay (P2P) proces rondom onderhoud van fabrieken en het inkopen van materialen. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken orders en offertes in SAP, en schakel je zeer nauw met interne en (internationale) externe stakeholders.