SIN., gevestigd aan Wilhelminakade 261 3072AP Rotterdam, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Contactgegevens:
Wilhelminakade 261
3072 AP Rotterdam
+316 38 61 02 20
Uw privacy is erg belangrijk voor SIN. Dit betekent dat er vertrouwelijk, zorgvuldig en volgens de geldende privacywetgeving omgegaan wordt met uw gegevens.
In deze privacyverklaring wordt nader toegelicht hoe SIN. omgaat met de persoonsgegevens die wij verwerken van kandidaten (ingeschreven of werkende freelancers), contactpersonen die werken bij zakelijke relaties (klanten of leveranciers), sollicitanten en websitebezoekers.
Door het verstrekken van uw gegevens door te solliciteren op een vacature of een inschrijving als kandidaat geeft u toestemming voor het verwerken van uw gegevens.
SIN. verwerkt uw persoonsgegevens om de aangeboden diensten waaronder: werving en selectie, interim management en executive search zo goed mogelijk te kunnen verlenen. Wij verzamelen, verwerken en gebruiken uw gegevens voor de volgende doeleinden:
Wij verwerken de volgende persoonsgegevens bij het gebruik van onze diensten en/of omdat u deze persoonsgegevens aan ons versterkt:
Indien u als interim professional via SIN. gaat werken of in het verleden heeft gewerkt verwerken wij ook de volgende gegevens:
SIN. verwerkt de volgende gegevens van klanten en leveranciers met wie wij zaken doen:
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.
SIN. maakt gebruik van geautomatiseerde besluitvorming m.b.t. het toetsen van kredietwaardigheid van onze klanten. De mogelijkheid bestaat dat wij een onderzoek doen naar de kredietwaardigheid voordat er werkzaamheden verricht worden. Indien er een negatief resultaat uit dit onderzoek komt, kunnen wij ervoor kiezen om de overeenkomst te ontbinden. Wij kunnen er ook voor kiezen, in geval van slechte kredietwaardigheid, stapsgewijs werkzaamheden te doen, waarbij betaling vooraf een voorwaarde kan zijn.
Wij delen uw persoonsgegevens enkel met opdrachtgevers en leveranciers waar we u voorstellen als kandidaat om u te bemiddelen naar een vaste baan of tijdelijk project. Deze opdrachtgevers en leveranciers hebben alleen toegang tot de gegevens die zij nodig hebben welke voortvloeien uit contractuele verplichtingen.
SIN. verkoopt uw gegevens niet aan derden en verstrekt deze uitsluitend indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Wij maken gebruik op onze website van twee soorten cookies:
Via onze website worden cookies automatisch geaccepteerd, maar u kunt de instellingen van uw browser zodanig wijzigen dat cookies desgewenst niet worden geaccepteerd. Als u ervoor kiest om cookies niet te accepteren, kunt u mogelijk niet volledig gebruikmaken van interactieve mogelijkheden van deze website of andere sites die u bezoekt.
Wij hebben een aantal sociale mediaknoppen op onze website staan. Dit om het zo gemakkelijk mogelijk te maken om berichten te delen. Wij maken gebruik van:
Wij hechten waarde aan de beveiliging van uw gegevens. SIN. neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Indien wij gegevens verstrekken aan klanten en relaties van ons zijn wij met hen overeengekomen dat zij uw persoonsgegevens ook optimaal beveiligen.
Indien u van mening bent dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met ons via: info@sin.nl
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door SIN.
Wij zullen uw verzoek binnen de wettelijke termijn van één maand conform richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming inwilligen. U krijgt van ons een schriftelijke bevestiging per email wanneer wij uw gegevens hebben verwijderd.
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring, bijvoorbeeld vanwege nieuwe wettelijke ontwikkelingen.
De meest recente privacyverklaring kunt u vinden op onze website: www.sin.nl.
Als S&OP (sales en operations) planner ligt de focus op het creëren van een optimaal en gedragen S&OP plan en het afstemmen van vraag en aanbod binnen de supply chain afdeling. Je draagt bij aan het opbouwen, onderhouden en uitvoeren van het demand plan van en je volgt nauwgezet de afzetontwikkelingen versus het demand plan.
Als project inkoper ben je verantwoordelijkheid voor inkopen die variëren van een paar duizend tot miljoenen euro’s én je borgt daarbij dat alle inkopen binnen de geldende inkoopprocedures plaatsvinden.
Als inkoop assistent ben je o.a. verantwoordelijk voor het up to date houden van de suppliers database in sharepoint, het bieden van ondersteuning aan de operationeel inkopers en overige administratieve werkzaamheden.
Als operationeel inkoper maak je onderdeel uit van het operationele inkoop team dat verantwoordelijk is voor het proces rondom: bestellen, bewaken, nazorg en evaluatie met leveranciers en klanten.
Als senior douane declarant heb je een adviserende rol omtrent alle douane gerelateerde zaken, je bent intern eerste aanspreekpunt en extern voor de douane, leveranciers en overige relaties.
Als tactisch inkoper heb je naast externe contacten met klanten en leveranciers veelvoudig contact met interne stakeholders zoals het operationele inkoop dat support biedt en de productmanagers. De nadruk in deze functie ligt op: category buying, uitvoeren van data analyses en contractmanagement.
Als supply chain manager speel je een cruciale rol in het beheren en verbeteren van de voorraad- en logistieke processen. Je opereert op internationaal niveau en werkt nauw samenwerken met verschillende afdelingen om advies te geven en implementaties te coördineren die de efficiëntie en kostenbeheersing verbeteren.
Als customer service manager ben je verantwoordelijk voor klanttevredenheid en klantenbehoud. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de dagelijkse dienstverlening aan internationale klanten.